Jaké jsou nejčastější chyby při tvorbě identit nebo značek? Je práce designéra snadná? To a mnohem více v připravovaném blogu.

Koncept značky, brand design

Úspěšný brand je hra emocí a marketingu. Pokud je vašim záměrem vybudovat neziskovou organizaci nebo prosperující firmu tak se bez těchto strategických prvků brandingu neobejdete.

Máte-li touhu se odlišit a posunout se dál, pomohu vám s celkovou koncepcí a image. Filosofie, název, ochranná známka, vizuální identita, komunikační strategie, to vše bude tvořit originální charakter vaší značky.

 

Požadavky vs. cena

Jsem schopen pomoci jak s dílčími kroky jako je název, logo nebo identita, tak s celkovým konceptem.

Tvorba značky je náročný a často dlouhodobý proces, který lze nacenit na základě detailní analýzy záměru. Mezi nejdůležitější faktory ovlivňující cenu je rozsah služeb, ochranná známka, lokace působnosti a konkurence, od které je potřeba se odlišit. Níže uvádím některé požadavky, které ovlivňují způsob tvorby a tím i konečnou cenu.

INSETINO

  • Název značky
  • Možnost registrace všech typů domén

Katy Blažčíková

  • Koncept prezentace osobní značky
  • Vizuální styl značky
  • Design a zpracování ebooků

RPIC–ViP

  • Komplexní redesign vizuální podoby značky
  • Zpracování dvou desítek merkantilních tiskovin, šablon, materiálů
  • Design firemního webu

Potřebujete název, identitu nebo celkový koncept značky? Popište svůj záměr a já se vám ozvu s dalším postupem.

V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat.

S čím mohu pomoci?